joi, 17 noiembrie 2016

Ne schimba timpul

   
Ne schimbam culoarea parului,stilul
vestimentar,atitudinea,școală.  Schimbam locul în care locuim,mașinile,destinațiile de vacanta,prietenii...Și schimbam iubirile,la fel cum ele ne schimba pe noi.
Noi oamenii,suntem la fel de vii ca anotimpurile....Ne schimbam de la an la an,de la clipa la clipa.
Acum jumătate de an adoram ciocolata alba...acum ador ciocolata amăruie. Hainele mele cu iepurași,au fost înlocuite cu haine negre și imprimeuri ciudate.Acum nu-ți mai place parul lung,te-ai tuns periuța și nu îți este rușine sa te arăți lumii....acum un an plângeai....acum ești plina de fericire,o împrăștii în jur.
Prin toate aceste lucruri ne schimbam.Ne transformam.Orice eveniment fericit,trist,dureros,nostalgic...își lasă amprenta asupra noastră. "Suntem un aluat modelat de mâinile vieții. "-Diana
Erai alta acum 2 ani.Daca am privi zilele de atunci,acum...nu am înțelege ce a fost în capul nostru."De ce am fost cu el?Nu-mi plac ochii sai....nici lucrurile pe care le face.Avea o voce foarte groasa și urata...nu înțeleg ce am văzut la el."; " Eram grasa....nici nu-mi statea bine acea culoare."; "Oare ce mi-a placut la rochia asta? O carpa cu imprimeu."
Acestea sunt doar unele din gândurile care ne-ar aparea în minte dacă am privi în trecut.
Anii trec,timpul ne schimba.Aceste schimbări,se produc natural..fără efort...Nu am nevoie de lecții ca sa ma schimb...Personalitatea mea va rămâne aceeași,doar ca mereu va fii mai noua și mai diferita.Mereu va fi timp pentru o schimbare....oricât de mare.

Teo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu