sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Bad World


Mi-e milă de copiii noştri. Ai tăi, ai voştri, ai mei nenăscuţi încă. Mi-e milă pentru că vor creşte într-o lume turbată, o lume alterată şi periculoasă, plină de oameni prefăcuţi, obraznici, fără scrupule. Ei vor fi obligaţi întâi să înveţe să supravieţuiască, ca apoi să-şi permită luxul să trăiască.

Vor creşte în timpurile astea tulburi, când poleiala şi sclipiciul ascund mizeria, când oamenii întind mâna nu ca să te ajute, ci ca să te lovească. O să audă că munca cinstită e pentru proşti şi şcoala pentru fraieri, că şmecher e doar ala care face bani grămadă, indiferent prin ce mijloace.-Diana

Ies din micuța mea banca de la școală,și privesc.... privesc holurile scolii împânzite de elevi.Suntem cei mai mari din școală,deci cred ca am dreptul sa îmi spun părerea  despre urmași. Ii privesc și nu mai vad ce era o data.Nu mai au o copilărie normala.Nu știu ce este aceia joaca sau nu știu cum sa sara coarda.

Cand ajung la vârsta pentru mers la scoala nu știu doar  niste jocuri violente și neplăcute. Vor avea modele de carton şi vor tânji după viaţa luxoasă prezentată la televizor, fără să ştie că, în spatele ecranului, se află o lume mizerabilă, unde diamantele sunt de fapt cristale de plastic. O să crească cu impresia că moda e o religie şi o să se închine la Gucci. Îşi vor pierde inocenţa mult prea devreme printre rujuri şi farduri şi vor cunoaşte ura şi invidia de mici.


Ar fi o lume perfectă fără rău, puteam doar visa şi atât, ne putem imagina o viaţă mai bună fără oameni răi, unii poate nu sunt răi însă devin cu timpul pentru că asta e viaţa cu bune cu rele o acceptăm aşa cum e. Mi-aş dori o lume în care să existe doar oameni buni, să nu mai ştiu de oameni răi, să îşi trăiască fiecare copilăria jucandu-se pe afară, putem doar visa, aşa era înainte, acum copiii nu ştiu decât să stea toată ziua în faţa calculatorului şi a tabletei sau a iphonului . Lumea devine din ce în ce mai rea, vinovaţii suntem noi înşine, suntem prea egoişti, prea nemiloşi. Trăim într-o lume în care să consumi alcool, să fumezi şi să te droghezi e la moda şi toate astea încep de la o varsta destul de fragedă.

Acum cred ca as putea sa ii mulțumesc domnului diriginte și doamnei de Civica pentru tot ce m-au învățat. Ii pot mulțumii bunicii ca mi-a dat o educație excepțională și pentru ca m-a lăsat să-mi trăiesc copilăria,și sa invat.Le pot mulțumii pentru ca m-au învățat  aceste concepte ale vieții și le mulțumesc pentru ca nu m-au lăsat sa fac parte din aceasta generație de copii needucați.

Teo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu