marți, 6 septembrie 2016

Despre mine.Minioni și ciocolata.

Dacă tot dai click,vii la mine "acasa" și-mi citești posturile ce mustesc de postari personale,am zis sa,mi fac o scurta radiografie,ca sa mă cunoști.

     Teodora,13,artist.😉

-Spăl și gătesc.Nu-mi place,dar trebuie.

-M-am dus la scoala nepieptanata.

-Am o obsesie nevinovata și aceia sunt Minionii.E un fel de drog.Am cercei,brățări,lănțișoare,chiloței,rochițe,tricouri,gentuțe,șosete și ceas cu fătuca drăguță a câte unui minion. Am mâncat pana și turta dulce cu fata unui minion.

-O ador pe Tequila (Bianca Adam).Simt ca e sora mea mai mare.

-Am plâns și am ras de fericire când am aflat ca mătușa mea are un bebeluș.Îmi displăcea ideea,pentru ca nu mai eram eu în centrul atenției.Dar m-am obișnuit.

-Sunt mâncăcioasa și trăiesc sa gust orice fel de mâncare posibil.

-Zic lucrurile pe fata.Tot ceea ce ma deranjeaza la tine îți va fii spus fără nici un sentiment.

-Pot să plâng și sa rad in același timp.

-Tocurile sunt pentru mine ca niște picioroange.

-Fara internet cred ca as muri.

-La grădiniță am adormit pe masa,iar când m-am trezit aveam fata pictata cu carioci.

-La 5 ani visam ca voi ajunge balerina.Visuri trecătoare!

-Imi plac desenele.Si la 70 de ani tot la Sofia 1 ma voi uita.

-Ador viteza și raliurile.Intr-o zi o sa-mi iau un Mustang.Cândva,intr-o lume paralela.

-Sunt nebună după Japonia.As vrea ca părul meu sa fie ca un curcubeu,iar garderoba sa fie ca o voma de unicorni.Doar sclipici si paiete.

-Vreau să-mi pun flash-uri,dar mama nu ma lasă.

-O ador pe Diana.Știu ca nu mai e.Dar simt ca scria pentru mine.Îmi place sa îi citesc jurnalul și sa-mi zic și eu părerea.

-Iubesc la nebunie animalele de rasa...pe restu' le-as eutanasia.Sorry😢

-La prima vedere oamenii mă considera fitoasa și îngâmfata,dar de la a 2 a,mă cred ADORABILICIOASA. :)

- Cred în minuni.Le-am trăit pe pielea mea.

-Ador ciocolata.As manca non stop.Intr-o noapte m-am trezit doar ca sa mănânc apoi m-am culcat.Nu exista loc în care sa nu am ciocolata.

-Sunt singuratica,aeriana și temătoare,dar..
Cu toate acestea...Iubesc.Sunt curajoasa,Și mă tem.

Teo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu