marți, 23 august 2016

Rezista,fii puternic!

"Așa s-a întâmplat că astăzi stau în patul meu de spital, in așteptarea să mi se taie ambii sâni. Ciudat,dar mă simt norocoasă. Până acum,nu am avut nicio problema de sănătate. Sunt o femeie de 69 de ani...De-a lungul ultimelor ore,am văzut zeci de pacienți diagnosticați cu cancer în scaun cu rotile.Niciunul dintre aceștia nu avea nici 17 ani."
   Aceste cuvinte prețioase sunt găsite pe un site de socializare.Acest mesaj îmi reamintește ca mereu trebuie sa existe ceva pentru care sa fiu recunoscătoare. Nu contează cât de bine, sau rău o duc,mereu trebuie sa ma trezesc în fiecare dimineață și sa fiu recunoscătoare pentru viata mea.Chiar dacă,aceasta ne da un șut în fund și ne zice ca este timpul sa mergem mai departe.Sa ne maturizam.Ne da un impuls dureros,dar cu timpul durerea trece,ne-am maturizat și am înțeles.  Sau......Credeți ca jelitul ca o "muiere" va ajuta cu ceva??Nu. Cei care se plâng cel mai mult,obțin cel mai puțin. întotdeauna este bine sa tinzi sa obți ceva mare și sa eșuezi,decât sa nu faci nimic și sa-ți atingi scopul. Lucrurile nu au luat sfârșit când ai căzut,ci atunci când te plângi și nu faci nimic.
   Într- adevăr, fericirea nu este lipsa de probleme.Fericirea,este capacitatea de a face fata problemelor. Întotdeauna uita-te la ceea ce ai,nu la ceea ce ai pierdut.
   Putem spune ca unele lucruri ne maturizează, ne fac mai puternici. Asa cum viata ne lovește, asa ne și ridica făcându-ne mai puternici, mai îndrăzneți și mai încrezători!! Trebuie să știm sa o respectam!!

  #o #singura #viata
   Teo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu