luni, 22 august 2016

3,2,1,START!!!

Ca în orice domeniu, cel mai dificil e începutul.Începutul e cel mai greu. Dar dacă eşti deja aici şi citeşti rândurile astea, înseamnă că ştii cine sunt. Sau măcar ai impresia că ştii.Ne vom cunoaste in timp.
   Mi-am facut blog pentru ca așa am vrut,să experimentez ceva nou...poate vă va plăcea sau nu...cine știe...vom vedea.Acesta este un fel de jurnal de coli virtuale.Aici imi scriu gândurile,sentimentele si tot ce vreau.AICI fac totul cum vreau.Vreau să fiu mai aproape de tine,mult mai aproape decat mi-aș permite altfel..
   Cine ești TU?Sora mea pe care o vad rar din cauza distanței,ești prietena pe care mi-o doresc,ești prietenul care mă dezamăgește mereu,prima iubire,o tipa Emo,o blonda antipatica,un tip nesuferit, tipa care imi făcea plăcintă iarna,colega din clasa a2-a,vânzătoarea de la magazinul de pantofi,profa de sport sau un strain care pretinde ca ma cunoaste??(stiu ca zambesti☺)
   Aici este spațiul in care totul este permis.Visele se împlinesc.Nu am de gand sa devin Blogăreasă, așa cum spunea Diana.O fac pentru ca mă amuză teribil bârfele care urmeaza dupa despre el.
   Acestea fiind spune imi urez noroc si imi zic "Bine ai venit in această lume".Vă invit să parcurgeți cu mine acestă dimensiune plină de cuvinte dulci,amare si acre.
Teo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu